dag twee sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van ilona brienen - WaarBenJij.nu dag twee sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van ilona brienen - WaarBenJij.nu

dag twee sydney

Blijf op de hoogte en volg ilona

12 December 2015 | Australië, Sydney

Vandaag weer een drukke dag gehad. Ik ben begonnen met sigaretten te kopen wat zijn die krengen duur hier 28 dollar voor een pakje dat wordt dus zwaar minderen hier. We zijn als eerste vandaag naar de wijk paddington geweest heel erg leuke wijk allemaal huizen met een victoriaanse stijl. Daarna zijn we met de bus doorgereden naar bondi beache viel eigenlijk wel tegen. Daarna naar de tower in de city. Deze toren is meer als 300meter hoog en je kan 365 graden over de stad heen kijken jammer dat het bewolkt was. En daarna zijn we met de ferrie naar manly beach geweest daar worden altijd de surf wedstrijden gehouden nu helaas niet. En voor onze laatste avond nog even genoten van sydney bye night. Was erg mooi. Morgen vertrekken we naar de blue mountens.

• 19 December 2015 - 09:16

Jeanne:

Inderdaad goed idee...weg met die peuken.

Geniet maar lekker.

• 25 December 2015 - 09:52

Elly Van Dam:

Wij wensen je hele fijne en warme Kerstdagen!! ;-)

Verslag uit: Australië, Sydney

van sydney naar Melbourne

12 December 2015

dag twee sydney
ilona

hallo, ik ben Ilona, ik heb altijd al graag willen reizen. Veel verschillende landen bezoeken zoals Peru, Thailand, Amerika, en vooral verschillende culturen opsnuiven. Ik begin eind van het jaar met mijn eerste grote reis, naar Australie, dit is een lang gekoesterde wens. Ik heb deze blog zodat vrienden en familie me tijdens mijn reizen stap voor stap kunnen volgen. Hoop dat iedereen er net zo veel plezier aan beleefd als ik.

Actief sinds 01 Nov. 2015