eerste dag - Reisverslag uit Sydney, Australië van ilona brienen - WaarBenJij.nu eerste dag - Reisverslag uit Sydney, Australië van ilona brienen - WaarBenJij.nu

eerste dag

Blijf op de hoogte en volg ilona

11 December 2015 | Australië, Sydney

We zijn vandaag met een groepje op pad geweest. En wat was het warm (40 graden) we zijn vandaag begonnen met een broodje ei en frieten ppppfff is eigenlijk niks voor iemand die nooit ontbijt. Daarna zijn we door gelopen naar de botanische tuinen en natuurlijk het opera huis en de harbor bridge. En heeeeeel veel gewandeld blijkbaar volgens onze stappenteller 23 kilometer. En warm warm factor 50 en nog verbranden. Dit is even in het kort van vandaag

  • 12 December 2015 - 13:31

    Jenny:

    Haha straks kom je nog als een kreeft terug en als ik het zo lees heb je je zware ontbijt er al weer afgelopen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

30 dagen rondreis

Recente Reisverslagen:

31 December 2015

kakadu/darwin

31 December 2015

outback

31 December 2015

van Melbourne naar adalaid

31 December 2015

van sydney naar Melbourne

12 December 2015

dag twee sydney
ilona

hallo, ik ben Ilona, ik heb altijd al graag willen reizen. Veel verschillende landen bezoeken zoals Peru, Thailand, Amerika, en vooral verschillende culturen opsnuiven. Ik begin eind van het jaar met mijn eerste grote reis, naar Australie, dit is een lang gekoesterde wens. Ik heb deze blog zodat vrienden en familie me tijdens mijn reizen stap voor stap kunnen volgen. Hoop dat iedereen er net zo veel plezier aan beleefd als ik.

Actief sinds 01 Nov. 2015
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 3519

Voorgaande reizen:

09 December 2015 - 07 Januari 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: