eerste dag - Reisverslag uit Sydney, Australië van ilona brienen - WaarBenJij.nu eerste dag - Reisverslag uit Sydney, Australië van ilona brienen - WaarBenJij.nu

eerste dag

Blijf op de hoogte en volg ilona

11 December 2015 | Australië, Sydney

We zijn vandaag met een groepje op pad geweest. En wat was het warm (40 graden) we zijn vandaag begonnen met een broodje ei en frieten ppppfff is eigenlijk niks voor iemand die nooit ontbijt. Daarna zijn we door gelopen naar de botanische tuinen en natuurlijk het opera huis en de harbor bridge. En heeeeeel veel gewandeld blijkbaar volgens onze stappenteller 23 kilometer. En warm warm factor 50 en nog verbranden. Dit is even in het kort van vandaag

• 12 December 2015 - 13:31

Jenny:

Haha straks kom je nog als een kreeft terug en als ik het zo lees heb je je zware ontbijt er al weer afgelopen.

Verslag uit: Australië, Sydney

van sydney naar Melbourne

12 December 2015

dag twee sydney
ilona

hallo, ik ben Ilona, ik heb altijd al graag willen reizen. Veel verschillende landen bezoeken zoals Peru, Thailand, Amerika, en vooral verschillende culturen opsnuiven. Ik begin eind van het jaar met mijn eerste grote reis, naar Australie, dit is een lang gekoesterde wens. Ik heb deze blog zodat vrienden en familie me tijdens mijn reizen stap voor stap kunnen volgen. Hoop dat iedereen er net zo veel plezier aan beleefd als ik.

Actief sinds 01 Nov. 2015