australie 2015/2016 - Reisverslag uit Sydney, Australië van ilona brienen - WaarBenJij.nu australie 2015/2016 - Reisverslag uit Sydney, Australië van ilona brienen - WaarBenJij.nu

australie 2015/2016

Door: australie

Blijf op de hoogte en volg ilona

28 November 2015 | Australië, Sydney

Ik vertrek 9 december op een reis die al jaren bovenaan ma bucketlist staat, dus heb er ook kei veel zin in. Ga voor 30 dagen door Australie heen en doe daarbij bijna alle grote steden aan. Sydney, Melbourne, Adalaide, Canberra, Darwin en Cairns en we gaan dwars door de Red Center waar we onder anderen de Ayers Rock en de Olgas gaan bezichtigen. Tussen de grote steden door gaan we ook wat highlights bezichten zoals de great oceanroad en natuurlijk de Great barrierrif, waar we gaan snorkellen, en hoop te gaan bungeejumpen in Cairns. Dit is een beknopte samenvatting maar hoop dat ik jullie al nieuwsgierig heb gemaakt.






















  • 01 December 2015 - 18:38

    Nadja:

    Hej Iloon!

    Zo, je blog heb ik intussen al gevonden. ☺️
    Vrijdag drinken we der nog eentje op!

  • 04 December 2015 - 12:50

    Corry:

    Hoi hoi zo ik heb het gevonden JP had het al doorgegeven.
    Het gaat nu echt voor je korte nog een paar dagen. Ik wens je een hele mooie en gelukkige tijd daar. Geniet er van maar dat zal zeker wel lukken.
    Groetjes en liefs van mij xxx

  • 08 December 2015 - 16:41

    Jenny:

    Ooe spannend nog een paar uurtjes
    Heel veel plezier en vooral genieten
    Zal een reis van je leven worden die je niet snel nog eens mee gaat maken
    Dikke kus je littel sis

  • 10 December 2015 - 23:36

    Jeanne:

    spannend hoor loontje,
    geniet ervan meid.en wees er trots op...............je doet het toch maar.
    knap hoor.

  • 13 December 2015 - 23:57

    Trudie:

    Wouw, je bent er echt geraakt! Geniet ervan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

30 dagen rondreis

Recente Reisverslagen:

31 December 2015

kakadu/darwin

31 December 2015

outback

31 December 2015

van Melbourne naar adalaid

31 December 2015

van sydney naar Melbourne

12 December 2015

dag twee sydney
ilona

hallo, ik ben Ilona, ik heb altijd al graag willen reizen. Veel verschillende landen bezoeken zoals Peru, Thailand, Amerika, en vooral verschillende culturen opsnuiven. Ik begin eind van het jaar met mijn eerste grote reis, naar Australie, dit is een lang gekoesterde wens. Ik heb deze blog zodat vrienden en familie me tijdens mijn reizen stap voor stap kunnen volgen. Hoop dat iedereen er net zo veel plezier aan beleefd als ik.

Actief sinds 01 Nov. 2015
Verslag gelezen: 629
Totaal aantal bezoekers 3520

Voorgaande reizen:

09 December 2015 - 07 Januari 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: